10-11-2024 02:49
Hej,
Dokonałem zwrotu zamówienia w sklepie internetowym które ma konto firmowe w Ing. Aby otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany towar zapłacony za pobraniem, musiałem uzupełnić formularz i podać tam numer rachunku na który ma zostać wykonany przelew.
Niestety, ale przypisywałem numer konta ręcznie i jeszcze bez okularów i pomyliłem się w rachunku. Wpisałem ten numer konta PL88249059543316152074037897. Strona ibancalculator.com mówi, że konto ma prawidłową długość, ale nie można ustalić do jakiego banku należy rachunek.
Co w takiej sytuacji? Przelew zostanie zwrócony do nadawcy, przelew gdzieś utknie? Jest szansa na odkręcenie sytuacji?
10-11-2024 10:37
Jeśli numer konta jest błędny, to w takiej sytuacji przelew nie powinien zostać zrealizowany a pieniądze powinny wrócić do nadawcy.
Najlepiej jednak skontaktować się z sprzedawcą i spróbować zmienić dane do wypłaty zwrotu.
10-11-2024 11:25
Skelp mówi, że przelew został wysłany... Trochę dziwna sprawa bo jak chciałem zrobić przelew na 1zł ze swojego prywatnego konta, żeby zobaczyć czy przelew wyjdzie i ile dni trzeba poczekać na zwrot pieniędzy do nadawcy na ten błędnie podany rachunek to był błąd z informacja o błędnym numerze rachunku... Dziwnie, że formularz przelewu kona firmowego nie sprawdziło, czy numer rachunku jest poprawny
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
To raczej jest problem z samym Bitwardenem. Pobranie starszej wersji wtyczki spowodowało, że autouzupełnianie działa poprawnie.
U mnie poprawnie wypełnia się w wersji 2024.9.1 w przeglądarce Firefox -
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |