14-10-2017 19:18
Kiedyś posiadając konto internetowe, takie jedno z pierwszych ( nie wiem czy ktoś pamięta). Otrzymywało się zestaw startowy, taką kwadratową teczkę. W niej znajdowała się książka dzięki, której można było wykonać pierwsze kroki w bankowości elektronicznej, podkładkę pod mysz oraz token. To było bardzo profesjonalne i wiedziałem że wszystko co dobre znajduje się wewnątrz i w jednym miejscu wraz z umową.
Osobiście brakuje mi takiego typowego "startera", który pomógł by wykonać pierwsze kroki.
Dziś otwierając konto w banku (nawet w naszym wspaniałym ING) otrzymuje się jakąś teczkę, która się samoczynnie rozkłada oraz umowę, która niesie za sobą jakość druku metodą średniowiecza.
Klienta odsyła się do bankowości elektronicznej z kodem startowym i staje on przed wielkim wyzwaniem.
Zastanawiam się czy jakiś bank obecnie uposaża w taki typowy starter?. Czy po prostu wszędzie jest podejście "masówka, po kosztach" i odsyła się klienta z niskiej jakości druku egzemplarzem umowy?.
Oczekuje drogą kurierska na starter z dokumentami do konta wspólnego w mbanku.
Podzielę się spostrzeżeniami.
26-10-2017 13:42
Jeśli się nie mylę to nadzorca obliguje banki do dostarczenia użytkownikom dostarczenie dokumentację systemu zgodnie z obowiązującą wersją. Banki udostępniają je elektronicznie.
Znam przypadki gdzie starter drukowany, obszerna forma, dostarczany był klientom korporacyjnym. Często dochodziło to tego szkolenie użytkowników.
Osobiście spotkałem się w oddziale ING z sytuacją gdzie pracownik Banku szkolił klienta z podstaw korzystania. Siedzieli przy specjalnym stanowisku i krok po kroku omawiali poszczególne funkcje. Podziwiam pracowników w takich przypadkach ich cierpliwość
27-10-2017 17:35
To prawda. Pracownicy Ing szkoła teraz użytkownika na potęgę. Mbank podesłał mi kuriera jedynie z umowa, która jeszcze kurier złe otwgowal do podpisania i po dwukrotnej wizycie, bank odrzucił.
Smutek, żal i dwa tygodnie w plecy.
08-11-2017 15:10 | Edytowano: 08-11-2017 15:12
@Konto usunięteDzięki za Twoje uwagi. Faktycznie, kiedyś teczka z dokumentami wyglądała nieco inaczej. Dziś, klienci często korzystają ze smartfonów i laptopów, dlatego postawiliśmy na pomoc zdalną. Dzięki temu chronimy również środowisko
Jeśli w teczce nie znalazłeś podstawowych wskazówek -daj znać, jakich informacji Ci zabrakło – postaramy się je uzupełnić lub napisać w innej formie.
A jeśli wolisz porozmawiać z kimś twarzą w twarz, to nasi specjaliści są zawsze do Twojej dyspozycji
08-11-2017 15:36
Fajnie że jest tyle możliwości, ale poświeciłem przed chwilą 5 minut na przeglądanie www banku i nigdzie nie znalazłem żadnego odnośnika do instrukcji obsługi serwisu elektronicznego czy innych how-to.
W placówce banku ja oraz osoby towarzyszące dostają jedynie teczkę a w niej ramówki i wizytówkę handlowca.
Oczywiście zgadzam się z tym ze prospekty usług są ładnie na stojaczku ułożone ale to nie powinno tak wyglądać.
Osobiście dla mnie to bez znaczenia, ale tak jak wspomniałem wersji elektronicznej instrukcji na www nie znalazłem.
Widnieją tam jedynie tabele opłat i prowizji, informację o oprocentowaniu.
08-11-2017 17:40
Na naszej stronie znajdziecie Centrum pomocy z pytaniami i odpowiedziami/ wskazówkami w obsłudze Moje ING.
Podaję też bezpośrednią ścieżkę: nasza strona www.ingbank.pl -> Bankowość internetowa -> Centrum pomocy (na dole strony).
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |