02-07-2017 13:49
dzień dobry,
wykonałem przelew walutowy w EUR na kwotę 320 EUR. Jest to przedmiot elektroniczny, firma w Niemczech. Transakcja jest dalej oczekująca, środki o dziwo nie zniknęły z konta.
Pytanie - kiedy transakcja będzie zrealizowana?
memfis
03-07-2017 07:31
Czy transakcje walutowe nie są realizowane w dni robocze? Pytanie, kiedy zleciłeś dyspozycję przelewu.
Zastanawiający jest fakt dlaczego nie zablokowano środków na realizację operacji.
03-07-2017 07:54
Naturalne jest, że przelewy poza ING realizowane są w dni robocze, ale właśnie dobrym pytaniem jest, dlaczego środki nie zostały zablokowane na koncie.
Może ktoś z ING zna odpowiedź?
m
03-07-2017 08:06
Być może odpowiedzią są prace konserwacyjne systemu. Gdzieś czytałem, że takie miały być prowadzone w ten weeekend w bankach, także w ING.
Ale chętnie dowiem się od moderatora przyczyny takiego stanu rzeczy.
Pozdrawiam.
03-07-2017 08:29
Mały update. Właśnie środki zostały pobrane z konta.
dzięki za pomoc
03-07-2017 09:11
Przelewy walutowe realizujemy z konta w dni robocze od poniedziałku do piątku. Jeżeli przelew jest wykonany w dzień wolny, oczekuje on na realizację.
Rozliczamy go na koncie w pierwszym dniu roboczym.
03-07-2017 13:56
@WiolettaSdyspozycja jest realizowana w dniu roboczym. OK.
Ale czy dostępne środki nie powinny zostać pomniejszone z chwilą złożenia dyspozycji?
Przelew wykonany w sobotę, realizację w poniedziałek. W niedziele mogłem wydać środki.
W takim przypadku bank odrzuci przelew z powodu braku środków?
@memfispisze o takim przypadku, jeżeli dobrze zrozumiałem, że środki nie zostały pobrane z konta.
Autoryzując bank informuej, że przekazuje dyspozycję do realizacji, ale nie pomniejsza dostępnych środków.
04-07-2017 08:15
Jeszcze mam jedno pytanie, ile czasu zajmuje przeprocesowanie płatności do banku w niemczech? Srodki zostały pobrane wczoraj po 8 rano, ale płatność jeszcze nie została zaksięgowana.
@Konto usunięte
Po wpłacie transakcja zostąła pokazana w płatnościach oczekujących, ale nie dostałem żadnego powiadomienia o zablokowanych środakach. Równie dobrze mógłbym wykonać przelew jeszcze raz, bo wyglądało to jakby do płatności nie doszło...
04-07-2017 09:09
Jeżeli przelew SEPA to "dzień+1" i środki powinny być u odbiorcy.
Ważna jest też godzina złożenia dyspozycji.
Robiona w weekend, przekazana do realizacji w pierwszej sesji dnia roboczego.
Teoretycznie dziś powinna być na koncie.
04-07-2017 10:47
@Konto usunięte
Tak wybrałem SEPA, tylko z informacji które posiadam, płatnośc dalej nie została zaksięgowana a cały dzień roboczy już minął.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |