Odpowiedz

Przelew walutowy

dzień dobry,

 

wykonałem przelew walutowy w EUR na kwotę 320 EUR.  Jest to przedmiot elektroniczny, firma w Niemczech. Transakcja jest dalej oczekująca, środki o dziwo nie zniknęły z konta. 

Pytanie - kiedy transakcja będzie zrealizowana? 

 

memfis

Odpowiedz
0 Lajków
memfis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-07-2017
Wiadomość 1 z 15 (30 131 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

Czy transakcje walutowe nie są realizowane w dni robocze? Pytanie, kiedy zleciłeś dyspozycję przelewu.

Zastanawiający jest fakt dlaczego nie zablokowano środków na realizację operacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 15 (30 056 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

Naturalne jest, że przelewy poza ING realizowane są w dni robocze, ale właśnie dobrym pytaniem jest, dlaczego środki nie zostały zablokowane na koncie.

Może ktoś z ING zna odpowiedź?

 

Odpowiedz
0 Lajków
memfis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-07-2017
Wiadomość 3 z 15 (30 054 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

Być może odpowiedzią są prace konserwacyjne systemu. Gdzieś czytałem, że takie miały być prowadzone w ten weeekend w bankach, także w ING.

Ale chętnie dowiem się od moderatora przyczyny takiego stanu rzeczy.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 15 (30 045 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

Mały update. Właśnie środki zostały pobrane z konta.

 

dzięki za pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
memfis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-07-2017
Wiadomość 5 z 15 (30 037 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

Przelewy walutowe realizujemy z konta w dni robocze od poniedziałku do piątku. Jeżeli przelew jest wykonany w dzień wolny, oczekuje on na realizację.

Rozliczamy go na koncie w pierwszym dniu roboczym.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 6 z 15 (30 027 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

@WiolettaSdyspozycja jest realizowana w dniu roboczym. OK.

Ale czy dostępne środki nie powinny zostać pomniejszone z chwilą złożenia dyspozycji?

Przelew wykonany w sobotę, realizację w poniedziałek. W niedziele mogłem wydać środki.

W takim przypadku bank odrzuci przelew z powodu braku środków?

@memfispisze o takim przypadku, jeżeli dobrze zrozumiałem, że środki nie zostały pobrane z konta.

Autoryzując bank informuej, że przekazuje dyspozycję do realizacji, ale nie pomniejsza dostępnych środków.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 15 (30 007 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

@WiolettaS

Jeszcze mam jedno pytanie, ile czasu zajmuje przeprocesowanie płatności do banku w niemczech? Srodki zostały pobrane wczoraj po 8 rano, ale płatność jeszcze nie została zaksięgowana. 

 

@Konto usunięte

Po wpłacie transakcja zostąła pokazana w płatnościach oczekujących, ale nie dostałem żadnego powiadomienia o zablokowanych środakach. Równie dobrze mógłbym wykonać przelew jeszcze raz, bo wyglądało to jakby do płatności nie doszło...

 

Odpowiedz
0 Lajków
memfis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-07-2017
Wiadomość 8 z 15 (29 947 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

Jeżeli przelew SEPA to "dzień+1" i środki powinny być u odbiorcy.

Ważna jest też godzina złożenia dyspozycji.

Robiona w weekend, przekazana do realizacji w pierwszej sesji dnia roboczego.

Teoretycznie dziś powinna być na koncie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 15 (29 928 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

@Konto usunięte

Tak wybrałem SEPA, tylko z informacji które posiadam, płatnośc dalej nie została zaksięgowana a cały dzień roboczy już minął. 

Odpowiedz
0 Lajków
memfis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-07-2017
Wiadomość 10 z 15 (29 896 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy