02-07-2017 13:49
dzień dobry,
wykonałem przelew walutowy w EUR na kwotę 320 EUR. Jest to przedmiot elektroniczny, firma w Niemczech. Transakcja jest dalej oczekująca, środki o dziwo nie zniknęły z konta.
Pytanie - kiedy transakcja będzie zrealizowana?
memfis
03-07-2017 07:31
Czy transakcje walutowe nie są realizowane w dni robocze? Pytanie, kiedy zleciłeś dyspozycję przelewu.
Zastanawiający jest fakt dlaczego nie zablokowano środków na realizację operacji.
03-07-2017 07:54
Naturalne jest, że przelewy poza ING realizowane są w dni robocze, ale właśnie dobrym pytaniem jest, dlaczego środki nie zostały zablokowane na koncie.
Może ktoś z ING zna odpowiedź?
m
03-07-2017 08:06
Być może odpowiedzią są prace konserwacyjne systemu. Gdzieś czytałem, że takie miały być prowadzone w ten weeekend w bankach, także w ING.
Ale chętnie dowiem się od moderatora przyczyny takiego stanu rzeczy.
Pozdrawiam.
03-07-2017 08:29
Mały update. Właśnie środki zostały pobrane z konta.
dzięki za pomoc
03-07-2017 09:11
Przelewy walutowe realizujemy z konta w dni robocze od poniedziałku do piątku. Jeżeli przelew jest wykonany w dzień wolny, oczekuje on na realizację.
Rozliczamy go na koncie w pierwszym dniu roboczym.
03-07-2017 13:56
@WiolettaSdyspozycja jest realizowana w dniu roboczym. OK.
Ale czy dostępne środki nie powinny zostać pomniejszone z chwilą złożenia dyspozycji?
Przelew wykonany w sobotę, realizację w poniedziałek. W niedziele mogłem wydać środki.
W takim przypadku bank odrzuci przelew z powodu braku środków?
@memfispisze o takim przypadku, jeżeli dobrze zrozumiałem, że środki nie zostały pobrane z konta.
Autoryzując bank informuej, że przekazuje dyspozycję do realizacji, ale nie pomniejsza dostępnych środków.
04-07-2017 08:15
Jeszcze mam jedno pytanie, ile czasu zajmuje przeprocesowanie płatności do banku w niemczech? Srodki zostały pobrane wczoraj po 8 rano, ale płatność jeszcze nie została zaksięgowana.
@Konto usunięte
Po wpłacie transakcja zostąła pokazana w płatnościach oczekujących, ale nie dostałem żadnego powiadomienia o zablokowanych środakach. Równie dobrze mógłbym wykonać przelew jeszcze raz, bo wyglądało to jakby do płatności nie doszło...
04-07-2017 09:09
Jeżeli przelew SEPA to "dzień+1" i środki powinny być u odbiorcy.
Ważna jest też godzina złożenia dyspozycji.
Robiona w weekend, przekazana do realizacji w pierwszej sesji dnia roboczego.
Teoretycznie dziś powinna być na koncie.
04-07-2017 10:47
@Konto usunięte
Tak wybrałem SEPA, tylko z informacji które posiadam, płatnośc dalej nie została zaksięgowana a cały dzień roboczy już minął.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |