25-03-2019 11:26
26-03-2019 07:37 | Edytowano: 26-03-2019 07:38
Chciałabym Ci pomóc, ale tryb realizacji przelewów określa bank, z którego jest on zlecony.
Wspominasz, że jest to bank holenderski - proszę, skieruj to pytanie do tego banku.
Działamy w ramach tej samej grupy kapitałowej (ING) jednak jest to odrębny bank.
Posiadamy rożne produkty, ofertę i obsługę - nie jesteśmy połączeni ze sobą
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |