Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Profil zaufany
18-05-2020 11:09
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
od kilku dni mam problemy z profilem zaufanym a dokladniej z podpisem JPK-VAT. Po zalogowaniu sie do ING, wprawdzie powracam na strone gov, otrzymuje jednakze komunikat:
"
Błąd
Nieprawidłowe żądanie HTTP."
Ma ktos z Was podobny problem?
Pozdrawiam,
kamil
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-05-2020 11:19
Re: Profil zaufany
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamcio napisz do nas na czacie w Moim ING. Tylko tak będziemy mogli sprawdzić czy przekierowanie jest właściwe i udzielimy Ci odpowiedzi.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3
(6 607 wyświetleń)
06-07-2020 10:29
Re.: Profil zaufany
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
czy rozwiazaniem problemu jest skontaktowanie sie z ING za pomoca czatu? Moim zdaniem nie.
Rozwiazaniem problemu jest odpowiedz, ktora otrzymalem na czacie:
"Uwaga! Użytkownicy Google Chrome i Safari mogą napotkać na utrudnienia w korzystaniu z platformy ePUAP i Profilu Zaufanego. W tej sytuacji należy użyć innej przeglądarki internetowej. Zespół Centralnego Ośrodka Informatyki."
Kolejny dowod na to, ze pieniadze podatnikow wyrzucane sa w bloto, tzn. wydawane na informatykow, ktorzy to nawet nie sa w stanie dostosowac systemu do wszystkich przegladarek.
czy rozwiazaniem problemu jest skontaktowanie sie z ING za pomoca czatu? Moim zdaniem nie.
Rozwiazaniem problemu jest odpowiedz, ktora otrzymalem na czacie:
"Uwaga! Użytkownicy Google Chrome i Safari mogą napotkać na utrudnienia w korzystaniu z platformy ePUAP i Profilu Zaufanego. W tej sytuacji należy użyć innej przeglądarki internetowej. Zespół Centralnego Ośrodka Informatyki."
Kolejny dowod na to, ze pieniadze podatnikow wyrzucane sa w bloto, tzn. wydawane na informatykow, ktorzy to nawet nie sa w stanie dostosowac systemu do wszystkich przegladarek.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość