Bankowość internetowa

Odpowiedz

Profil zaufany w innym banku i przeniesienie do ING

Dzien dobry,

 

Jakis czas temu zalozylem profil zaufany przy pomocy innego banku, ale od pewnego czasu jestem klientem ING, a poprzednie konto chce zamknac. Czy da sie to zrobic w jakis w miare bezbolesny sposob aby logowac sie do "starego" profilu zaufanego przy pomocy "nowego konta" w ING?

Odpowiedz
0 Lajków
zefiriasz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-03-2021
Wiadomość 1 z 4 (10 863 wyświetleń)

Re: Profil zaufany w innym banku i przeniesienie do ING

W tej sytuacji wystarczy, że przez naszą bankowość internetową założysz profil zaufany. Dane Twojego profilu zaufanego z poprzedniego konta będą nadpisane, a termin ważności wydłuży się o 3 lata Emotikon: Szczęśliwy Profil zaufany możesz założyć w Moim ING w zakładce Usługi > Profil zaufany.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (10 811 wyświetleń)

Re: Profil zaufany w innym banku i przeniesienie do ING

Bardzo dziekuje Panie Lukaszu za odpowiedz.

W najblizszych dniach przetestuje rozwiazanie i na pewno dam znac jak poszlo.

 

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
zefiriasz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-03-2021
Wiadomość 3 z 4 (10 799 wyświetleń)

Re: Profil zaufany w innym banku i przeniesienie do ING

Potwierdzam,

 

wszystko dziala tak jak Pan opisal. Dziekuje za pomoc!

Odpowiedz
0 Lajków
zefiriasz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-03-2021
Wiadomość 4 z 4 (10 701 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy