28-09-2016 09:11
Witam,
chciałem zapytać społeczność czy macie podobne problemy jak ja przez ostatni 2-3 dni.
Po zalogowaniu się do bankowości (nowa wersja) kilka części nie ładuje wiadomości, pojawia się błąd.
Do tego jak chcę założyć nową kartę wirtualną to wyskakuje mi przejście do starej wersji bankowości i również kończy się informacją o błędzie...
Dodatkowo dzisiaj w nocy wykonałem przelew natychmiastowy przez BlueMedia z innego banku, przelew wyszedł a do tej pory nie pojawił się na koncie.
Przedwczoraj skolei założyłem karty wirtualne ponieważ chciałem dokonać płatności w internecie oraz przesłać pieniądze przez western union... przy próbie aktywowania kart pijawił się błąd... po jakimś czasie karty pojawiły się jako aktywowane, zasiliłem je i chciałęm dokonać płatności. Niestety wszystkie zostały odrzucone. Napisałęm poprzez wiadomośc do banku to twierdzono że wpisuję zły numer karty dlatego transakcje są odrzucane... po kolejnej wiadomości do nich że sprawdziłem numer karty i napewno wpisałem dobry stwierdzono że wystąpił błąd przy tworzeniu kart i są w trakcie usuwanie tego błędu. Jednak nikt nie napisał ile to potrwa ani nie poinformował mnie czy zostało to usunięte... Wczoraj jak chciałem napisać zapytanie w tym temacie to niestety funkcja wiadomości na stronie online nie działa... wyskakuje błąd.
Bardzo proszę o informację czy tylko ja mam takie problemy czy inni użytkownicy też.
Jeżeli czyta to ktoś ze strony banku to bardzo proszę o informację kiedy te problemy będę rozwiązane żebym wiedział jak planować swoje transakcje.
29-09-2016 10:55
Jeśli pojawia się problem z pobraniem danych spróbuj wyczyścić pliki cookies oraz pamięć podręczną w swojej przeglądarce.
Zamówienie karty wirtualnej przebiega w starym systemie. Proszę doprecyzuj jaki pojawia się błąd podczas zamówienia karty?
Przelewy Express Elixir realizujemy 24 h na dobę. Skontaktuj się z bankiem, z którego zlecałeś przelew w celu sprawdzenia przelewu.
Błąd związany z wykonaniem transakcji nowymi kartami wirtualnymi został wyprowadzony. Jeśli nadal pojawia się problem przy dokonaniu transakcji, prosimy o kontakt z naszą infolinią kart – 32 357 00 12.
02-10-2016 11:05
02-10-2016 11:14
Nasza bankowość internetowa działa prawidłowo. Chciałabym przeanalizować Twój problem, natomiast przez forum nie mam takiej możliwości. Spróbuj zalogować się do poprzedniej wersji ING BankOnLine. Jeżeli również będziesz miał problem, zadzwoń do nas lub napisz przez formularz reklamacji.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |