Odpowiedz

Problem z wejsciem na konto przez internet

Od przeszło dwóch dni nie mogę się zalogować do konta. Na telefonie - nie da rady, na komputerze wpisuje login i swoje hasło - nie da rady. Co się dzieje i jak sobie z tym poradzić? Potrzebuję porobić przelewy, a tu awaria jakaś. No co jest?

Odpowiedz
0 Lajków
AnnaCieślik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 860 wyświetleń)

Re: Problem z wejsciem na konto przez internet

@AnnaCieślik przejdź wniosek www.ingbank.pl/odblokowanie, po zawiedzeniu kodem sms, wszystko powinno wrócić do normy.  Stan Twojej usługi możemy sprawdzić na naszej infolinii pod numerem 323570069. Tam również nasi specjaliści udzielą Ci informacji i pomogą się zalogować.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (3 856 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy