28-08-2018 10:52
Od przeszło dwóch dni nie mogę się zalogować do konta. Na telefonie - nie da rady, na komputerze wpisuje login i swoje hasło - nie da rady. Co się dzieje i jak sobie z tym poradzić? Potrzebuję porobić przelewy, a tu awaria jakaś. No co jest?
28-08-2018 11:00
@AnnaCieślik przejdź wniosek www.ingbank.pl/odblokowanie, po zawiedzeniu kodem sms, wszystko powinno wrócić do normy. Stan Twojej usługi możemy sprawdzić na naszej infolinii pod numerem 323570069. Tam również nasi specjaliści udzielą Ci informacji i pomogą się zalogować.
w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |