28-08-2018 10:52
Od przeszło dwóch dni nie mogę się zalogować do konta. Na telefonie - nie da rady, na komputerze wpisuje login i swoje hasło - nie da rady. Co się dzieje i jak sobie z tym poradzić? Potrzebuję porobić przelewy, a tu awaria jakaś. No co jest?
28-08-2018 11:00
@AnnaCieślik przejdź wniosek www.ingbank.pl/odblokowanie, po zawiedzeniu kodem sms, wszystko powinno wrócić do normy. Stan Twojej usługi możemy sprawdzić na naszej infolinii pod numerem 323570069. Tam również nasi specjaliści udzielą Ci informacji i pomogą się zalogować.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |