- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Problem z rejestracją karty sim za pomocą bankowości internetowej
27-02-2018 18:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Mam problem z rejestracją karty sim. Wpisuje wszystkie potrzebne dane, następnie otrzymuję komunikat: "Proszę czekać...", trwa to 2-3 minuty a później widoczna jest tylko pusta strona z napisem w lewym górnym rogu: "null". Problem występuję zarówno podczas próby rejestracji na komputerze jak i smartfonie. Nie otrzymuję żadnego sms aktywacyjnego. Numer nadal jest zablokowany po kilku takich próbach.
W załączniku zamieszczam screenshot z otrzymanego wyniku operacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-02-2018 18:20
Re: Problem z rejestracją karty sim za pomocą bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałabym Ci pomóc, natomiast przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj zaktualizować swoje dane wraz z oświadczeniami o rezydencji podatkowej (Moje ING -> Dane i ustawienia -> Dane -> Edytuj dane). Jeżeli aktualizacja danych nie pomoże, to napisz do nas przez Moje ING -> Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi Twój problem i będzie mógł go zgłosić do wyjaśnienia.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość