27-02-2018 18:32
Witam,
Mam problem z rejestracją karty sim. Wpisuje wszystkie potrzebne dane, następnie otrzymuję komunikat: "Proszę czekać...", trwa to 2-3 minuty a później widoczna jest tylko pusta strona z napisem w lewym górnym rogu: "null". Problem występuję zarówno podczas próby rejestracji na komputerze jak i smartfonie. Nie otrzymuję żadnego sms aktywacyjnego. Numer nadal jest zablokowany po kilku takich próbach.
W załączniku zamieszczam screenshot z otrzymanego wyniku operacji.
28-02-2018 18:20
Chciałabym Ci pomóc, natomiast przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj zaktualizować swoje dane wraz z oświadczeniami o rezydencji podatkowej (Moje ING -> Dane i ustawienia -> Dane -> Edytuj dane). Jeżeli aktualizacja danych nie pomoże, to napisz do nas przez Moje ING -> Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi Twój problem i będzie mógł go zgłosić do wyjaśnienia.
Witam,
posiadam znaczną ilość oszczędności w banknotach 100zł i chciałbym je wymienić na banknoty o większym nominale np. 200zł lub 500zł. Czy istnieje taka możliwość w oddziale banku, jeśli tak to jak
... 17-01-2021Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
20 | |
19 | |
16 | |
15 | |
13 |