27-02-2018 18:32
Witam,
Mam problem z rejestracją karty sim. Wpisuje wszystkie potrzebne dane, następnie otrzymuję komunikat: "Proszę czekać...", trwa to 2-3 minuty a później widoczna jest tylko pusta strona z napisem w lewym górnym rogu: "null". Problem występuję zarówno podczas próby rejestracji na komputerze jak i smartfonie. Nie otrzymuję żadnego sms aktywacyjnego. Numer nadal jest zablokowany po kilku takich próbach.
W załączniku zamieszczam screenshot z otrzymanego wyniku operacji.
28-02-2018 18:20
Chciałabym Ci pomóc, natomiast przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj zaktualizować swoje dane wraz z oświadczeniami o rezydencji podatkowej (Moje ING -> Dane i ustawienia -> Dane -> Edytuj dane). Jeżeli aktualizacja danych nie pomoże, to napisz do nas przez Moje ING -> Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi Twój problem i będzie mógł go zgłosić do wyjaśnienia.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
Przeczytałem twoją odpowiedź i szczerze mówiąc, przez to że zahaczyłeś o tak wiele wątków niezwiąz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |