Bankowość internetowa

Odpowiedz

Problem z rejestracją karty sim za pomocą bankowości internetowej

Witam,

 

Mam problem z rejestracją karty sim. Wpisuje wszystkie potrzebne dane, następnie otrzymuję komunikat: "Proszę czekać...", trwa to 2-3 minuty a później widoczna jest tylko pusta strona z napisem w lewym górnym rogu: "null". Problem występuję zarówno podczas próby rejestracji na komputerze jak i smartfonie. Nie otrzymuję żadnego sms aktywacyjnego. Numer nadal jest zablokowany po kilku takich próbach.

 

W załączniku zamieszczam screenshot z otrzymanego wyniku operacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Niccander
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-02-2018
Wiadomość 1 z 2 (7 397 wyświetleń)

Re: Problem z rejestracją karty sim za pomocą bankowości internetowej

Chciałabym Ci pomóc, natomiast przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj zaktualizować swoje dane wraz z oświadczeniami o rezydencji podatkowej (Moje ING -> Dane i ustawienia -> Dane -> Edytuj dane). Jeżeli aktualizacja danych nie pomoże, to napisz do nas przez Moje ING -> Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi Twój problem i będzie mógł go zgłosić do wyjaśnienia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
590
113
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 340 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zmiana harmonogramu spłat pożyczki gotówkowej

"Dodam, że przesunięcie dnia płatności nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty raty w miesiącu, w którym składasz wniosek"

 

Za taka radę to ja dziękuję... bo akurat spłacam raty zgodnie z harmonogramem, i m

...

13-08-2022
Re: Zmiana harmonogramu spłat pożyczki gotówkowej

Wniosek o zmianę dnia płatności raty możesz złożyć w placówce bankowej - miejscu spotkań, najpóźniej dzień przed płatnością obecnej raty. Taki aneks jest bezpłatny.
Jeśli masz pożyczkę wspólnie z drugą

...

13-08-2022
Re: Re.: Wakacje kredytowe - wybór raty a okres zawieszenia odsetek

Zawieszamy spłatę zgodnie z ustawą. Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią: 32 357 00 57 oraz czatem w Moim ING. Specjaliści sprawdzą szczegóły kredytu i wyjaśnią zasady jego działania. Specjaliści h

...

13-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy