27-02-2018 18:32
Witam,
Mam problem z rejestracją karty sim. Wpisuje wszystkie potrzebne dane, następnie otrzymuję komunikat: "Proszę czekać...", trwa to 2-3 minuty a później widoczna jest tylko pusta strona z napisem w lewym górnym rogu: "null". Problem występuję zarówno podczas próby rejestracji na komputerze jak i smartfonie. Nie otrzymuję żadnego sms aktywacyjnego. Numer nadal jest zablokowany po kilku takich próbach.
W załączniku zamieszczam screenshot z otrzymanego wyniku operacji.
28-02-2018 18:20
Chciałabym Ci pomóc, natomiast przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj zaktualizować swoje dane wraz z oświadczeniami o rezydencji podatkowej (Moje ING -> Dane i ustawienia -> Dane -> Edytuj dane). Jeżeli aktualizacja danych nie pomoże, to napisz do nas przez Moje ING -> Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi Twój problem i będzie mógł go zgłosić do wyjaśnienia.
"Dodam, że przesunięcie dnia płatności nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty raty w miesiącu, w którym składasz wniosek"
Za taka radę to ja dziękuję... bo akurat spłacam raty zgodnie z harmonogramem, i m
... 13-08-2022Wniosek o zmianę dnia płatności raty możesz złożyć w placówce bankowej - miejscu spotkań, najpóźniej dzień przed płatnością obecnej raty. Taki aneks jest bezpłatny.
Jeśli masz pożyczkę wspólnie z drugą
Zawieszamy spłatę zgodnie z ustawą. Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią: 32 357 00 57 oraz czatem w Moim ING. Specjaliści sprawdzą szczegóły kredytu i wyjaśnią zasady jego działania. Specjaliści h
... 13-08-2022