30-01-2022 19:20
31-01-2022 19:37
Tutaj nie mogę sprawdzić dla Ciebie danych w naszych systemach, ale z tego, co napisałaś, wynika, że tamta osoba nie ma podpiętego numeru telefonu do odbierania przelewów na telefon BLIK. Nie ma to nic wspólnego z wysyłaniem takich przelewów. Tym samym ta osoba wysyła Ci takie przelewy bez problemu. Poproś odbiorcę, aby skontaktował się ze swoim bankiem i sprawdził, czy jego numer telefonu jest podpięty jako ten, którym będzie odbierał takie przelewy. Analogicznie, gdybyś Ty nie miała u nas podpiętego takiego numeru, to mogłabyś wysyłać takie przelewy, ale byś ich nie odebrała.
Mam to samo ,pieniądze zablokowane . Składam wniosek wycofuję pieniądze i zamykam konto w ING
01-04-2025Dzien dobry,
Jestem w trakcie procesu rozpatrywania mojego wniosku o kredyt hipoteczny w ING - moj wniosek zostal wstepnie zaakceptowany i ING chce udzielic mi kredytu, musze tylko uzupelnic kilka dok
... 01-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |