30-01-2022 19:20
31-01-2022 19:37
Tutaj nie mogę sprawdzić dla Ciebie danych w naszych systemach, ale z tego, co napisałaś, wynika, że tamta osoba nie ma podpiętego numeru telefonu do odbierania przelewów na telefon BLIK. Nie ma to nic wspólnego z wysyłaniem takich przelewów. Tym samym ta osoba wysyła Ci takie przelewy bez problemu. Poproś odbiorcę, aby skontaktował się ze swoim bankiem i sprawdził, czy jego numer telefonu jest podpięty jako ten, którym będzie odbierał takie przelewy. Analogicznie, gdybyś Ty nie miała u nas podpiętego takiego numeru, to mogłabyś wysyłać takie przelewy, ale byś ich nie odebrała.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |