14-06-2020 00:48
Witam,
Mam problem z pobraniem potwierdzenia przelewu.
Zostało ono wygenerowane (przelewy robione w sobotę ok.12), ale nie mogę pobrać.
I to nie tylko tych dzisiejszych, ale również wcześniejszych.
Czy to jest jakiś chwilowy błąd? Potrzebuje w poniedziałek rano je wydrukować.
14-06-2020 18:00
Witaj,
proszę, napisz, co dokładnie się dzieje?
Podejrzewam, że masz kłopot z otwarciem pliku PDF.
Spróbuj zapisać dokument an dysku urządzenia a później go otworzyć za pomocą dedykowanego programu.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |