Odpowiedz

Problem z podpisem zaufanym

Dzień dobry,

 

chciałam uzyskać zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego za pomocą autoryzacji przez profil zaufany. Wczoraj, gdy składałam wniosek, miałam z tym duże problemy, ponieważ gdy miałam autoryzować, za każdym razem, gdy pojawiało się okno logowania do ING, podawałam dane, to automatycznie byłam przenoszona na swoją główną stronę w banku. Dopiero po kilkunastu próbach udało się dokonać właściwej autoryzacji. Dziś, gdy próbuję pobrać odpowiedź z systemu, sytuacja jest identyczna: zamiast autoryzacji jestem na swoje stronie bankowej. Co mam zrobić?

 

Dziękuję za pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Ostin1234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-07-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 062 wyświetleń)

Re: Problem z podpisem zaufanym

@Ostin1234 z przedstawionego opisu trudno jest mi wywnioskować czy problem był po naszej stronie czy po stronie portalu epuap. Proszę napisz w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Będziemy mogli sprawdzić sesje logowań. Tylko na podstawie wglądu w bankowość internetową będziemy mogli udzielić Ci odpowiedzi. 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (2 996 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy