- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Problem z podpisem zaufanym
26-07-2019 18:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
chciałam uzyskać zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego za pomocą autoryzacji przez profil zaufany. Wczoraj, gdy składałam wniosek, miałam z tym duże problemy, ponieważ gdy miałam autoryzować, za każdym razem, gdy pojawiało się okno logowania do ING, podawałam dane, to automatycznie byłam przenoszona na swoją główną stronę w banku. Dopiero po kilkunastu próbach udało się dokonać właściwej autoryzacji. Dziś, gdy próbuję pobrać odpowiedź z systemu, sytuacja jest identyczna: zamiast autoryzacji jestem na swoje stronie bankowej. Co mam zrobić?
Dziękuję za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-07-2019 18:13
Re: Problem z podpisem zaufanym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ostin1234 z przedstawionego opisu trudno jest mi wywnioskować czy problem był po naszej stronie czy po stronie portalu epuap. Proszę napisz w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Będziemy mogli sprawdzić sesje logowań. Tylko na podstawie wglądu w bankowość internetową będziemy mogli udzielić Ci odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość