26-07-2019 18:00
Dzień dobry,
chciałam uzyskać zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego za pomocą autoryzacji przez profil zaufany. Wczoraj, gdy składałam wniosek, miałam z tym duże problemy, ponieważ gdy miałam autoryzować, za każdym razem, gdy pojawiało się okno logowania do ING, podawałam dane, to automatycznie byłam przenoszona na swoją główną stronę w banku. Dopiero po kilkunastu próbach udało się dokonać właściwej autoryzacji. Dziś, gdy próbuję pobrać odpowiedź z systemu, sytuacja jest identyczna: zamiast autoryzacji jestem na swoje stronie bankowej. Co mam zrobić?
Dziękuję za pomoc.
27-07-2019 18:13
@Ostin1234 z przedstawionego opisu trudno jest mi wywnioskować czy problem był po naszej stronie czy po stronie portalu epuap. Proszę napisz w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Będziemy mogli sprawdzić sesje logowań. Tylko na podstawie wglądu w bankowość internetową będziemy mogli udzielić Ci odpowiedzi.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |