Bankowość internetowa

Odpowiedz

Nieprawidlowa data transakcji na potwierdzeniu platnosci karta

[ Edytowane ]

Dzien dobry,

W piatek ok 20 placilem karta. W historii transakcji pokazuje sie prawidlowa data, ale przy exporcie do PDF juz niestety nie - na pdf pokazuje sie data poniedzialkowa, czyli data zaksiegowania, zarowno w ksiegowaniu jak i dacie transakcji.

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
artekzet
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-07-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 810 wyświetleń)

Re: Nieprawidlowa data transakcji na potwierdzeniu platnosci karta

Dziękuję, że do nas napisałeś w tej sprawie. Przyjrzymy się prezentacji dat i sprawdzimy, co możemy zrobić. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji, napisz do nas przez czat po zalogowaniu do bankowości internetowej. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 679 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy