26-07-2019 18:00
Dzień dobry,
chciałam uzyskać zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego za pomocą autoryzacji przez profil zaufany. Wczoraj, gdy składałam wniosek, miałam z tym duże problemy, ponieważ gdy miałam autoryzować, za każdym razem, gdy pojawiało się okno logowania do ING, podawałam dane, to automatycznie byłam przenoszona na swoją główną stronę w banku. Dopiero po kilkunastu próbach udało się dokonać właściwej autoryzacji. Dziś, gdy próbuję pobrać odpowiedź z systemu, sytuacja jest identyczna: zamiast autoryzacji jestem na swoje stronie bankowej. Co mam zrobić?
Dziękuję za pomoc.
27-07-2019 18:13
@Ostin1234 z przedstawionego opisu trudno jest mi wywnioskować czy problem był po naszej stronie czy po stronie portalu epuap. Proszę napisz w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Będziemy mogli sprawdzić sesje logowań. Tylko na podstawie wglądu w bankowość internetową będziemy mogli udzielić Ci odpowiedzi.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |