Odpowiedz

Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Korzystając z pomocy nieznanego mi teraz użytkownika tego forum wykorzystałem taką sekwencję logowania w KeePass 2:
{USERNAME}{ENTER}{DELAY=500}{SPLIT}{DELAY=500}{PICKCHARSEmotikon: Językassword:C=5}{ENTER}

Do poprawnego działania tego ciągu potrzebna jest wtyczka AutoTypeSplitter:
https://github.com/xatupal/AutoTypeSplitter
Od dwóch miesięcy działa bez zarzutu.

Cantrol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
17-01-2024
Wiadomość 21 z 25 (2 000 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Niestety u mnie nadal nie działa. Przeskakuje kursor bez wypełniania znaku z hasła. Spróbuję może na innym komputerze też.

Dzięki za podrzucenie pluginu, bardzo fajny, nie znałem Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-12-2023
Wiadomość 22 z 25 (1 950 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Na Windows 11 - google chrome faktycznie działa.

Na Linux Mint Una (chrome i firefox) już niestety nie.

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-12-2023
Wiadomość 23 z 25 (1 792 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

a jakim cudem AutoTypeSplitter odpaliłeś na Linux'ie ? Przeciez wtyczki z KeePass nie działaja w XC no chyba ze uzywasz natywnego KeePass z Mono ???

Odpowiedz
0 Lajków
Mangod
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-12-2022
Wiadomość 24 z 25 (1 430 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Dokładnie standardowy KeePass z Mono.

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-12-2023
Wiadomość 25 z 25 (1 146 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy