14-02-2025 14:43
Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się błąd pobierania danych. Dzisiaj ponowiłem próbę. Udało mi się zmienić hasło i dostałem potwierdzenie, że wszystko jest gotowe, ale nadal nie mogę się zalogować, mimo wpisywania poprawnych danych.
Próbowałem zarówno na telefonie, jak i na komputerze, ale bez skutku. Czy aplikacja działa poprawnie, czy to problem z serwerami?
23-02-2025 17:32
Jeśli Twoja usługa została zablokowana ze względów bezpieczeństwa, to nie odblokujesz jej samodzielnie. Proszę, skontaktuj się z nami w tym temacie pod numerem 32 357 00 69.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |