Bankowość internetowa

Odpowiedz

Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się błąd pobierania danych. Dzisiaj ponowiłem próbę. Udało mi się zmienić hasło i dostałem potwierdzenie, że wszystko jest gotowe, ale nadal nie mogę się zalogować, mimo wpisywania poprawnych danych.

Próbowałem zarówno na telefonie, jak i na komputerze, ale bez skutku. Czy aplikacja działa poprawnie, czy to problem z serwerami?

Odpowiedz
0 Lajków
alende70
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-02-2025
Wiadomość 1 z 2 (2 086 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Jeśli Twoja usługa została zablokowana ze względów bezpieczeństwa, to nie odblokujesz jej samodzielnie. Proszę, skontaktuj się z nami w tym temacie pod numerem 32 357 00 69. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 725 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatność pożyczki

Dzień dobry. Przez nieuwagę zagapiłam się i nie miałam środków na koncie, aby bank pobrał automatycznie ratę pożyczki na kwotę 67 złotych. Co w takiej sytuacji? Trafię do Biku?

14-03-2025
Re.: Kredyt - problem ze statusem wniosku i pośrednikiem

Mógłbyś podać dane żeby innych ostrzec, bądź nakierować

13-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Mam to samo, 4 tygodnie i dupa. Mój doradca dzownik, że mają problemy techniczne i mozliwenze wnioski będzie trzeba od nowa robić...

13-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy