Bankowość internetowa

Odpowiedz

Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się błąd pobierania danych. Dzisiaj ponowiłem próbę. Udało mi się zmienić hasło i dostałem potwierdzenie, że wszystko jest gotowe, ale nadal nie mogę się zalogować, mimo wpisywania poprawnych danych.

Próbowałem zarówno na telefonie, jak i na komputerze, ale bez skutku. Czy aplikacja działa poprawnie, czy to problem z serwerami?

Odpowiedz
0 Lajków
alende70
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-02-2025
Wiadomość 1 z 2 (11 007 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Jeśli Twoja usługa została zablokowana ze względów bezpieczeństwa, to nie odblokujesz jej samodzielnie. Proszę, skontaktuj się z nami w tym temacie pod numerem 32 357 00 69. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (10 646 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy