14-02-2025 14:43
Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się błąd pobierania danych. Dzisiaj ponowiłem próbę. Udało mi się zmienić hasło i dostałem potwierdzenie, że wszystko jest gotowe, ale nadal nie mogę się zalogować, mimo wpisywania poprawnych danych.
Próbowałem zarówno na telefonie, jak i na komputerze, ale bez skutku. Czy aplikacja działa poprawnie, czy to problem z serwerami?
23-02-2025 17:32
Jeśli Twoja usługa została zablokowana ze względów bezpieczeństwa, to nie odblokujesz jej samodzielnie. Proszę, skontaktuj się z nami w tym temacie pod numerem 32 357 00 69.
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
19-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |