25-06-2020 11:48 | Edytowano: 25-06-2020 11:55
Od jakichś kilkunastu minut występuje problem z modułem Makler – po kilku chwilach od zalogowania następuje samoczynne wylogowanie. Proszę naprawić tę awarię.
EDIT: Wycofuję skargę, to moja wina.
25-06-2020 11:58
Rozumiem cieszę się, że już wszystko gra
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.
13-05-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |