- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Potrzebuje pomocy
26-02-2020 22:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-02-2020 21:09 | Edytowano: 27-02-2020 21:12
Re: Potrzebuje pomocy
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od dłuższego czasu nie był ten temat poruszany przez użytkowników- chętnie przypomnę wszystkie możliwości😊
Rozumiem, że masz na myśli numer telefonu do autoryzacji transakcji?
W usłudze internetowej Moje ING zmienisz go, jeżeli masz dostęp do obecnego.
Wtedy w sekcji:
- Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo
możesz zmienić numer telefonu. Przesyłamy dwa kody autoryzacyjne:
- pierwszy na obecny numer, który jest w systemie,
- drugi na nowy, który podasz.
Po wpisaniu obu kodów- zmienisz numer telefonu🙂
Jeżeli nie masz dostępu do obecnego numeru telefonu lub jest on nieprawidłowy- podczas jednej wizyty w oddziale banku możesz zmienić numer do autoryzacji. Wystarczy dokument tożsamości🙂
Może się jednak zdarzyć tak, że nie możesz zmienić numeru online ani podejść do oddziału- co wtedy?
Możesz zamówić kopertę z jednorazowym kodem do ponownej aktywacji usługi internetowej.
Otrzymasz ją do 14 dni roboczych listem poleconym na adres do korespondencji w Polsce.
Poza granice- czas może być dłuższy.
Zanim zamówisz kopertę- warto sprawdzić, czy adres jest aktualny.
Możesz to zrobić:
- w Moim ING- zakładka Dane i ustawienia/Dane,
- na całodobowej infolinii: +48 32 357 00 69- tam też możesz ten adres zmienić, jeżeli będzie taka potrzeba.
Kopertę zamawiasz samodzielnie na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Wypełniasz wniosek:
- Nadaj nowe hasło
a na trzecim kroku klikasz:
- Nie dostałem sms-a.
Gdy otrzymasz kopertę- na tej samej stronie wypełniasz formularz:
- Aktywuj dostęp.
Zanim to jednak zrobisz- dzwonisz na naszą infolinię (numer powyżej), aby aktywować kopertę.
Mam nadzieję, że uda Ci się zmienić numer telefonu do autoryzacji na jeden z podanych przeze mnie sposobów 😉😊
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość