Odpowiedz

Potrzebuje pomocy

Chciała bym się dowiedzieć czy można w aplikacji lub telefonicznie zmienić numer telefonu ponieważ nie zostaw zmieniony tak jak powinien.
Odpowiedz
0 Lajków
Natpod2258
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-02-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 343 wyświetleń)

Re: Potrzebuje pomocy

[ Edytowane ]

Od dłuższego czasu nie był ten temat poruszany przez użytkowników- chętnie przypomnę wszystkie możliwości😊

Rozumiem, że masz na myśli numer telefonu do autoryzacji transakcji?
W usłudze internetowej Moje ING zmienisz go, jeżeli masz dostęp do obecnego.

Wtedy w sekcji:

  • Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo

możesz zmienić numer telefonu. Przesyłamy dwa kody autoryzacyjne:

  • pierwszy na obecny numer, który jest w systemie,
  • drugi na nowy, który podasz.

Po wpisaniu obu kodów- zmienisz numer telefonu🙂


Jeżeli nie masz dostępu do obecnego numeru telefonu lub jest on nieprawidłowy- podczas jednej wizyty w oddziale banku możesz zmienić numer do autoryzacji. Wystarczy dokument tożsamości🙂

 

Może się jednak zdarzyć tak, że nie możesz zmienić numeru online ani podejść do oddziału- co wtedy?
Możesz zamówić kopertę z jednorazowym kodem do ponownej aktywacji usługi internetowej.
Otrzymasz ją do 14 dni roboczych listem poleconym na adres do korespondencji w Polsce.
Poza granice- czas może być dłuższy.

Zanim zamówisz kopertę- warto sprawdzić, czy adres jest aktualny.
Możesz to zrobić:

  • w Moim ING- zakładka Dane i ustawienia/Dane,
  • na całodobowej infolinii: +48 32 357 00 69- tam też możesz ten adres zmienić, jeżeli będzie taka potrzeba.

Kopertę zamawiasz samodzielnie na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

Wypełniasz wniosek:

  • Nadaj nowe hasło

a na trzecim kroku klikasz:

  • Nie dostałem sms-a.

Gdy otrzymasz kopertę- na tej samej stronie wypełniasz formularz:

  • Aktywuj dostęp.

Zanim to jednak zrobisz- dzwonisz na naszą infolinię (numer powyżej), aby aktywować kopertę. 

 

Mam nadzieję, że uda Ci się zmienić numer telefonu do autoryzacji na jeden z podanych przeze mnie sposobów 😉😊

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 296 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy