Odpowiedz

Potrzebuje pomocy

Chciała bym się dowiedzieć czy można w aplikacji lub telefonicznie zmienić numer telefonu ponieważ nie zostaw zmieniony tak jak powinien.
Odpowiedz
0 Lajków
Natpod2258
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-02-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 784 wyświetleń)

Re: Potrzebuje pomocy

[ Edytowane ]

Od dłuższego czasu nie był ten temat poruszany przez użytkowników- chętnie przypomnę wszystkie możliwości😊

Rozumiem, że masz na myśli numer telefonu do autoryzacji transakcji?
W usłudze internetowej Moje ING zmienisz go, jeżeli masz dostęp do obecnego.

Wtedy w sekcji:

  • Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo

możesz zmienić numer telefonu. Przesyłamy dwa kody autoryzacyjne:

  • pierwszy na obecny numer, który jest w systemie,
  • drugi na nowy, który podasz.

Po wpisaniu obu kodów- zmienisz numer telefonu🙂


Jeżeli nie masz dostępu do obecnego numeru telefonu lub jest on nieprawidłowy- podczas jednej wizyty w oddziale banku możesz zmienić numer do autoryzacji. Wystarczy dokument tożsamości🙂

 

Może się jednak zdarzyć tak, że nie możesz zmienić numeru online ani podejść do oddziału- co wtedy?
Możesz zamówić kopertę z jednorazowym kodem do ponownej aktywacji usługi internetowej.
Otrzymasz ją do 14 dni roboczych listem poleconym na adres do korespondencji w Polsce.
Poza granice- czas może być dłuższy.

Zanim zamówisz kopertę- warto sprawdzić, czy adres jest aktualny.
Możesz to zrobić:

  • w Moim ING- zakładka Dane i ustawienia/Dane,
  • na całodobowej infolinii: +48 32 357 00 69- tam też możesz ten adres zmienić, jeżeli będzie taka potrzeba.

Kopertę zamawiasz samodzielnie na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

Wypełniasz wniosek:

  • Nadaj nowe hasło

a na trzecim kroku klikasz:

  • Nie dostałem sms-a.

Gdy otrzymasz kopertę- na tej samej stronie wypełniasz formularz:

  • Aktywuj dostęp.

Zanim to jednak zrobisz- dzwonisz na naszą infolinię (numer powyżej), aby aktywować kopertę. 

 

Mam nadzieję, że uda Ci się zmienić numer telefonu do autoryzacji na jeden z podanych przeze mnie sposobów 😉😊

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 737 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?

16-11-2024
Re.: Wpłatomat źle policzył pieniądze

W dodatku, z tego co widzę na forum nie jestem jedyną osobą, której się przytrafiła podobna sytuacja. Jak widać więc zdarzają się takie sytuacje, nie może być tak, że wpłatomat sobie zjada 2tys., a ba...

15-11-2024
Wpłatomat źle policzył pieniądze

Dnia 7.11.2024 dokonywałam wpłat w bankomacie Skierniewice, ul. Wyszyńskiego 13/15. Miałam naszykowane 3 pliki banknotów: 5300zl, 10 000zl i 10 000zl. 5300zl wpłaciłam pierwsza wpłata, a następnie wło...

15-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy