26-02-2020 22:14
27-02-2020 21:09 | Edytowano: 27-02-2020 21:12
Od dłuższego czasu nie był ten temat poruszany przez użytkowników- chętnie przypomnę wszystkie możliwości😊
Rozumiem, że masz na myśli numer telefonu do autoryzacji transakcji?
W usłudze internetowej Moje ING zmienisz go, jeżeli masz dostęp do obecnego.
Wtedy w sekcji:
możesz zmienić numer telefonu. Przesyłamy dwa kody autoryzacyjne:
Po wpisaniu obu kodów- zmienisz numer telefonu🙂
Jeżeli nie masz dostępu do obecnego numeru telefonu lub jest on nieprawidłowy- podczas jednej wizyty w oddziale banku możesz zmienić numer do autoryzacji. Wystarczy dokument tożsamości🙂
Może się jednak zdarzyć tak, że nie możesz zmienić numeru online ani podejść do oddziału- co wtedy?
Możesz zamówić kopertę z jednorazowym kodem do ponownej aktywacji usługi internetowej.
Otrzymasz ją do 14 dni roboczych listem poleconym na adres do korespondencji w Polsce.
Poza granice- czas może być dłuższy.
Zanim zamówisz kopertę- warto sprawdzić, czy adres jest aktualny.
Możesz to zrobić:
Kopertę zamawiasz samodzielnie na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Wypełniasz wniosek:
a na trzecim kroku klikasz:
Gdy otrzymasz kopertę- na tej samej stronie wypełniasz formularz:
Zanim to jednak zrobisz- dzwonisz na naszą infolinię (numer powyżej), aby aktywować kopertę.
Mam nadzieję, że uda Ci się zmienić numer telefonu do autoryzacji na jeden z podanych przeze mnie sposobów 😉😊
No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?
16-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
15 | |
9 | |
6 | |
5 | |
5 |