Odpowiedz

Polityka informacyjna

"Dzień dobry,

w terminie od 15.10.2016 (sobota) godz. 03:00 do 16.10.2016 (niedziela) godz. 18:00 planujemy przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych.

W tym czasie aplikacje moduł Makler w systemach Moje ING i ING BankOnLine oraz Makler Mobile będą niedostępne

Za utrudnienia przepraszamy."

 

Można uprzejmie napisać wcześniej? Można. Taka rekomendacja dla Moje ING. Też by się przydało pisać wcześniej, że system będzie niedostępny. 

(Chyba, że tradycyjnie w poniedziałek system sam się wysypie i wszyscy się ogromnie zadziwią.)

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 1 z 1 (3 075 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Jakie modele kluczy FIDO2 są obsługiwane?

Dziękuję za odpowiedź, napiszę w takim razie do supportu raz jeszcze

05-03-2025
Re.: Jakie modele kluczy FIDO2 są obsługiwane?

Napisz proszę do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zanotujemy wówczas zgłoszenie techniczne i przyjrzymy się sprawie. ING nie prowadzi listy kluczy certyfikowanych. To, które k

...

05-03-2025
Re.: Doładowanie telefonu w ORANGE

Wychodzi na to, że ING oddaje pałeczkę Orange w tym zakresie, a z punktu widzenia Orange bez sensu jest to zmieniać skoro w ich apce można doładować telefon bez takich wygibasów. Trudno, będę doładowy...

05-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy