Odpowiedz

Polityka informacyjna

"Dzień dobry,

w terminie od 15.10.2016 (sobota) godz. 03:00 do 16.10.2016 (niedziela) godz. 18:00 planujemy przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych.

W tym czasie aplikacje moduł Makler w systemach Moje ING i ING BankOnLine oraz Makler Mobile będą niedostępne

Za utrudnienia przepraszamy."

 

Można uprzejmie napisać wcześniej? Można. Taka rekomendacja dla Moje ING. Też by się przydało pisać wcześniej, że system będzie niedostępny. 

(Chyba, że tradycyjnie w poniedziałek system sam się wysypie i wszyscy się ogromnie zadziwią.)

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 1 z 1 (2 501 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy