Odpowiedz

Paczki przelewów i podzielona płatność

Kilka słów genezy, 

1. Jestem klientem banku od 15 lat i posiadam między innymi konto Direct dla firmy

2. Pisanie wiadomości w moim ING kończy się brakiem odpowiedzi, albo odpowiedzią, która nic nie wnosi/nie ma pokrycia w rzeczywistości.

 

A teraz do meritum...

Czy i kiedy będzie możliwość importu paczek przelewów na w/w koncie z podzieloną płatnością?

Patrząc na opis, który jest tutaj umieszczony, zmienia się tu raptem jedno pole i można byłoby z tego korzystać. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak, że od 4 lat nikt mi nie chce / nie potrafi napisać, dlaczego to nie działa?

Zakładam, że specyfikacja pliku na koncie posiadanym przeze mnie opisana jest tutaj i w tej rzeczywiście nie ma nic o split payment, pytanie brzmi dlaczego przez tyle lat nikt tego nie zrobił? 

jsiudek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-03-2022
Wiadomość 1 z 3 (978 wyświetleń)

Re: Paczki przelewów i podzielona płatność

Pracujemy nad możliwością importowania transakcji split payment w paczkach przelewów. O udostępnieniu tej możliwości poinformujemy naszych klientów.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
579
111
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (848 wyświetleń)

Re: Paczki przelewów i podzielona płatność

To forum działa tak jak ten parabank. Po co takie głupie odpowiedzi? Po waszych odpowiedziach można wnioskować że skoro pracujecie nad tym tak długo (kilka lat) bez efektu to jesteście nie tylko nie kompetentni ale jesteście (bez obrazy) debilami. Co dzień przepisujemy po kilkanaście przelewów ale cierpliwość kiedyś się kończy. Niestety należy przenieść się do prawdziwego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
SigmakS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
08-10-2020
Wiadomość 3 z 3 (251 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dopłata a zmiana wysokości raty / wakacje kredytowe

Wystarczy, że zgłosisz taką sytuację - telefonicznie (32 357 00 76) lub w naszej placówce bankowej. Następnie od razu możemy przyjąć od Ciebie nowy wniosek - podczas tego samego kontaktu.  Nie potrzeb

...

20-05-2022
Re: Problem z logowaniem

Zgodnie z aktualnym Komunikatem dla użytkowników Systemu bankowości internetowej w zakresie wymagań technicznych dla systemu bankowości internetowej minimalna wersja systemu Windows to wersja 7. Ten K

...

19-05-2022
Re.: Kontrakt terminowy

Dziękuję bardzo za informacje.

19-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy