Bankowość internetowa

Odpowiedz

PSD 2 - brak możliwości skorzystania z dostępu do historii transakcji

Próbuję skorzystać już z drugiego dostawcy (TrueLayer, wcześniej Nordigen) aby móc zautomatyzować pobieranie wyciągów dzięki któremu poprawię analizę wydatków (niestety mam inne kategorie niż te dostępne w bankowości).

 

Problem polega na tym, że o ile udzielenie dostępu do mojego rachunku dla zewnętrznych instytucji idzie gładko, to problem pojawia się na etapie eksportu historii transakcji. Otrzymuję komunikat że liczba zapytań została przekroczona.

 

Tu pojawia się pytanie: jakie są limity zapytań w przypadku korzystania z PSD2?

W przypadku innych banków ta automatyzacja z PSD2 działa prawidłowo.

 

Pozdrawiam,
Mariusz  

Odpowiedz
0 Lajków
innovate81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-11-2021
Wiadomość 1 z 4 (5 927 wyświetleń)

Re: PSD 2 - brak możliwości skorzystania z dostępu do historii transakcji

Limity pobierania danych w zakresie usług PSD2 są określone w regulacjach Dyrektywy. Nasza implementacja w tym zakresie jest opisana na devportal.ing.pl

 

Jeśli jesteś klientem innej firmy, prosimy złóż reklamację po stronie usługodawcy. On przeanalizuje temat i jeśli stwierdzi że temat jest po stronie API to prześle nam zgłoszenie przed odpowiedni formularz.
Jeśli natomiast jesteś pracownikiem firmy, to proszę, wyślij zgłoszenie ze szczegółami technicznymi poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj:  https://devportal.ing.pl/#/contact
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 4 (5 816 wyświetleń)

Re: PSD 2 - brak możliwości skorzystania z dostępu do historii transakcji

Dziękuję, mam jeszcze pytanie dotyczące dokumentacji.

 

Czy strona  https://devportal.ing.pl/ jest dostępna w języku angielskim?

Bez tłumaczenia, bariera dla zagranicznych dostawców jest olbrzymia

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
innovate81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-11-2021
Wiadomość 3 z 4 (5 662 wyświetleń)

Re: PSD 2 - brak możliwości skorzystania z dostępu do historii transakcji

Strona, którą przytoczyłeś, jest dostępna tylko po polsku. W sekcji Wsparcie, jest formularz zgłoszeniowy dla firm, które chcą się z nami integrować. Mogą go przesłać zarówno po polsku jak i angielsku Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 606 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy