06-11-2021 06:45
Próbuję skorzystać już z drugiego dostawcy (TrueLayer, wcześniej Nordigen) aby móc zautomatyzować pobieranie wyciągów dzięki któremu poprawię analizę wydatków (niestety mam inne kategorie niż te dostępne w bankowości).
Problem polega na tym, że o ile udzielenie dostępu do mojego rachunku dla zewnętrznych instytucji idzie gładko, to problem pojawia się na etapie eksportu historii transakcji. Otrzymuję komunikat że liczba zapytań została przekroczona.
Tu pojawia się pytanie: jakie są limity zapytań w przypadku korzystania z PSD2?
W przypadku innych banków ta automatyzacja z PSD2 działa prawidłowo.
Pozdrawiam,
Mariusz
10-11-2021 19:24
Limity pobierania danych w zakresie usług PSD2 są określone w regulacjach Dyrektywy. Nasza implementacja w tym zakresie jest opisana na devportal.ing.pl
Jeśli jesteś klientem innej firmy, prosimy złóż reklamację po stronie usługodawcy. On przeanalizuje temat i jeśli stwierdzi że temat jest po stronie API to prześle nam zgłoszenie przed odpowiedni formularz.
Jeśli natomiast jesteś pracownikiem firmy, to proszę, wyślij zgłoszenie ze szczegółami technicznymi poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj: https://devportal.ing.pl/#/contact
18-11-2021 08:34
Dziękuję, mam jeszcze pytanie dotyczące dokumentacji.
Czy strona https://devportal.ing.pl/ jest dostępna w języku angielskim?
Bez tłumaczenia, bariera dla zagranicznych dostawców jest olbrzymia
19-11-2021 10:22
Strona, którą przytoczyłeś, jest dostępna tylko po polsku. W sekcji Wsparcie, jest formularz zgłoszeniowy dla firm, które chcą się z nami integrować. Mogą go przesłać zarówno po polsku jak i angielsku
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |