04-11-2021 07:28
05-11-2021 07:06
W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.
05-11-2021 08:31
05-11-2021 08:34
Prosimy, spróbuj jeszcze raz do nas napisać. Kliknij w Czat > Porozmawiaj ze specjalistą i wybierz temat rozmowy. Mam nadzieję, że uda się wyjaśnić sprawę. Możesz również skontaktować się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69. Telefonicznie również przyjmiemy Twoje zgłoszenie.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |