Odpowiedz

Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Witam mam pytanie. W jaki sposób mogę odblokować dostęp do bankowości internetowej oraz zmienić numer telefonu? Mój stary numer jest już nie aktywny i nie mam tez możliwości pójścia do jednego z oddziałów. Gdzieś na forum wyczytałem ze należy zablokować dostęp do konta i czekać na list z banku z którym będę mógł podać nowy numer telefonu. Konto zablokowane a list jak nie było tak nie ma. Proszę o poradę. Ps nie mieszkam w Polsce
Odpowiedz
0 Lajków
Piotriwan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-03-2017
Wiadomość 1 z 39 (76 781 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Jeżeli dotychczasowy numer do autoryzacji transakcji nie jest dostępny, konieczna jest ponowna aktywacja usługi za pomocą Jednorazowego Kodu Aktywacyjnego. Aby adblokować dostęp do bankowości internemtowej musisz wypełnić wniosek o odblokowanie dostępu. Na 3 kroku wybierając opcję: "Zamów przesyłkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym".


Kopertę z jednorazowym kodem aktywacyjnym otrzymasz na adres do korespondencji podany w banku w ciągu 14 dni roboczych. Po otrzymaniu kodu, proszę o kontakt z nami pod numerem (32) 357 00 69. Doradca dokona autoryzacji kodu, abyś mógł ponownie aktywować bankowość internetową i podać nowy numer telefonu.


Kopertę z jednorazowym kodem odbierzesz równie w oddziale banku.

 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 39 (76 738 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Potrzebuję odblokować dostęp do bankowości
Odpowiedz
0 Lajków
beata2472
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-06-2018
Wiadomość 3 z 39 (73 626 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

 
Odpowiedz
0 Lajków
beata2472
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-06-2018
Wiadomość 4 z 39 (73 624 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

[ Edytowane ]

Jeżeli masz konto prywatne i nie masz aktualnego numeru do autoryzacji - skorzystaj z naszego rozwiązania.
Pamiętaj, że adres do korespondencji - jeżeli będzie taka potrzeba - możesz zmienić na naszej infolinii +48 32 357 00 69. Jest ona czynna całą dobę.
Jeżeli masz aktualny numer do autoryzacji - zmień hasło do usługi. Wystarczy, że w przeglądarce na ekranie logowania wybierzesz opcję: Problemy z logowaniem. Na kolejnej stronie, w sekcji Jak odblokować dostęp i nadać nowe hasło wybierzesz opcję: Nadaj nowe hasło. Wypełnij formularz. Jeżeli nie otrzymasz kodu autoryzacyjnego - skontaktuj się z nami pod wskazanym numerem telefonu.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 5 z 39 (73 567 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

[ Edytowane ]

Proszę odblokować bankowość internetowa ***

Odpowiedz
0 Lajków
Kasiamaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-09-2019
Wiadomość 6 z 39 (62 059 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

[ Edytowane ]

Proszę odblokować mi konto bankowe ***

Odpowiedz
0 Lajków
Kasiamaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-09-2019
Wiadomość 7 z 39 (62 057 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Jeśli masz zablokowaną bankowość, musimy sprawdzić w naszym systemie, co jest tego powodem. W tym miejscu nie mamy takiego wglądu.Taką informację możemy przekazać Ci na naszej całodobowej infolinii:32/357 00 69.
Skontaktuj się proszę z naszą infolinią. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 8 z 39 (62 050 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Odblokowanie do bankowości internetowej
Odpowiedz
0 Lajków
Marbec0417
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-11-2019
Wiadomość 9 z 39 (59 869 wyświetleń)

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

A co w przypadku zablokowania dowodu osobistego? Czy jest jakas szansa by odblokowac karte czy dostep do internetu poniewaz wszystko zostalo zablokowane przeze mnie ale odzyskalismy wszystko jednak zalogowac sie nie mozna wymagana jest wizyta w banku. Jest to jednak niemozliwe ze wzgledu na pobyt za granica.
Odpowiedz
0 Lajków
Asia84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-11-2019
Wiadomość 10 z 39 (59 282 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy