08-01-2022 10:17
Dzień dobry
Mój ojciec korzysta z ING Business. Ostatnio dostał informację że od 11.01.2022 będą wprowadzone zmiany w systemie logowania i między innymi będzie musiał podawać pełne hasło. Nie mogłem nigdzie znaleźć informacji na ten temat dlatego chciałbym się dowiedzieć czy faktycznie są wprowadzane takie zmiany?
Z góry dziękuję za pomoc.
09-01-2022 09:24
Tak, wprowadzamy zmiany odnośnie logowania do ING Business od 11 stycznia.
Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj:
https://www.ing.pl/ingbusiness/nowe-logowanie-2
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |