13-07-2018 15:04
Witam. Mam takie przypadki podczas logowania - ostatnio dość często niezależnie od przeglądarki. Czy ktoś jest w stanie udzielić mi pomocy?.
14-07-2018 15:09
W tej kwestii proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub jeżeli dasz radę to wyślij nam wiadomość w Moim ING z jak największą ilością szczegółów w tym temacie. Możliwe, że udało Ci się zaobserwować jakieś konkretne sytuacje w których dzieje się to o czym wspomniałeś. To pomoże naszym specjalistom odpowiedzieć na Twoje pytania.
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |