13-07-2018 15:04
Witam. Mam takie przypadki podczas logowania - ostatnio dość często niezależnie od przeglądarki. Czy ktoś jest w stanie udzielić mi pomocy?.
14-07-2018 15:09
W tej kwestii proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub jeżeli dasz radę to wyślij nam wiadomość w Moim ING z jak największą ilością szczegółów w tym temacie. Możliwe, że udało Ci się zaobserwować jakieś konkretne sytuacje w których dzieje się to o czym wspomniałeś. To pomoże naszym specjalistom odpowiedzieć na Twoje pytania.
Witam,
Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |