13-07-2018 15:04
Witam. Mam takie przypadki podczas logowania - ostatnio dość często niezależnie od przeglądarki. Czy ktoś jest w stanie udzielić mi pomocy?.
14-07-2018 15:09
W tej kwestii proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub jeżeli dasz radę to wyślij nam wiadomość w Moim ING z jak największą ilością szczegółów w tym temacie. Możliwe, że udało Ci się zaobserwować jakieś konkretne sytuacje w których dzieje się to o czym wspomniałeś. To pomoże naszym specjalistom odpowiedzieć na Twoje pytania.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |