Bankowość internetowa

Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

Witam.

 

Od ponad pół roku zmagam się z problemami w Waszej bankowości internetowej. Początkowo w profilu bankowym firmowym zaczął wyskakiwać mi błąd "Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000082" gdy chciałem sprawdzić historię całego swojego konta. Niestety, ale z tym problemem nikt nie był mi w stanie pomóc mimo kilkunastu prób kontaktu i przekazywania sprawy od działu do działu. W ostatnich dniach po którejś z aktualizacji systemu bankowego niestety, ale nie mam już historii ani na prywatnym koncie, ani na firmowym. Również osoba, która jest upoważniona do konta nie może zobaczyć historii (do wczoraj jeszcze mogła). Tym razem pojawia się informacja jakoby w ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji. Uprzedzam pytanie - błąd występuje na każdym urządzeniu, włącznie z telefonem. Bardzo utrudnia mi to moją pracę więc będę wdzięczny za jakiekolwiek rady. Dodam również że odsyłanie mnie do infolinii nic nie pomoże - tak jak pisałem wcześniej, z infolinią jestem już na "Ty", nikt nie pomógł. Tak na marginesie, był nawet moment że w moim wątku do supportu zacząłem dostawać odpowiedzi, które były raczej kierowane do innych osób, także chyba ING ma poważne problemy ze swoim działem technicznym. 

Odpowiedz
0 Lajków
rootzy
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-08-2019
Wiadomość 1 z 6 (6 581 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

[ Edytowane ]

Prosimy napisz do nas w tej sprawie wiadomość, w Moim ING. Do wiadomości dodaj załącznik. W opisie uwzględnij datę oraz godzinę wystąpienie błędu - przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (6 528 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

Przecież napisałem że robiłem to i skończyło się na tym że niczego się nie dowiedziałem.

Odpowiedz
0 Lajków
rootzy
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-08-2019
Wiadomość 3 z 6 (6 521 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

[ Edytowane ]

Przykro mi, że nie wyjaśniliśmy Twojej sprawy podczas pierwszego kontaktu. Chciałabym to wyjaśnić tutaj natomiast nie mam wglądu do systemu. Proszę prześlij do nas ponownie wiadomość, wraz z załącznikiem. Zrzut ekranu wykonaj tak, aby był na nim widoczny numer sesji, który znajdziesz w prawym, dolnym rogu. Sprawdzimy to na podstawie odpowiedniego zgłoszenia. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 6 (6 518 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

Mam dokladnie ten sam problem " kod błędu 0000082".
Po czacie z technicznym na kompie i w aplikacji ciagle to samo.
Jest na to rada?????
Odpowiedz
0 Lajków
bodziomach
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-07-2020
Wiadomość 5 z 6 (5 317 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

bodziomach, proszę daj znać, kiedy dokładnie pojawia się taki komunikat.

Czy próbowałeś czyścić aplikację w telefonie lub pliki cookie, historię w przeglądarce?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (5 251 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy