25-08-2019 11:52
Witam.
Od ponad pół roku zmagam się z problemami w Waszej bankowości internetowej. Początkowo w profilu bankowym firmowym zaczął wyskakiwać mi błąd "Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000082" gdy chciałem sprawdzić historię całego swojego konta. Niestety, ale z tym problemem nikt nie był mi w stanie pomóc mimo kilkunastu prób kontaktu i przekazywania sprawy od działu do działu. W ostatnich dniach po którejś z aktualizacji systemu bankowego niestety, ale nie mam już historii ani na prywatnym koncie, ani na firmowym. Również osoba, która jest upoważniona do konta nie może zobaczyć historii (do wczoraj jeszcze mogła). Tym razem pojawia się informacja jakoby w ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji. Uprzedzam pytanie - błąd występuje na każdym urządzeniu, włącznie z telefonem. Bardzo utrudnia mi to moją pracę więc będę wdzięczny za jakiekolwiek rady. Dodam również że odsyłanie mnie do infolinii nic nie pomoże - tak jak pisałem wcześniej, z infolinią jestem już na "Ty", nikt nie pomógł. Tak na marginesie, był nawet moment że w moim wątku do supportu zacząłem dostawać odpowiedzi, które były raczej kierowane do innych osób, także chyba ING ma poważne problemy ze swoim działem technicznym.
26-08-2019 12:00 | Edytowano: 26-08-2019 12:01
Prosimy napisz do nas w tej sprawie wiadomość, w Moim ING. Do wiadomości dodaj załącznik. W opisie uwzględnij datę oraz godzinę wystąpienie błędu - przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
26-08-2019 12:13
Przecież napisałem że robiłem to i skończyło się na tym że niczego się nie dowiedziałem.
26-08-2019 12:46 | Edytowano: 26-08-2019 12:46
Przykro mi, że nie wyjaśniliśmy Twojej sprawy podczas pierwszego kontaktu. Chciałabym to wyjaśnić tutaj natomiast nie mam wglądu do systemu. Proszę prześlij do nas ponownie wiadomość, wraz z załącznikiem. Zrzut ekranu wykonaj tak, aby był na nim widoczny numer sesji, który znajdziesz w prawym, dolnym rogu. Sprawdzimy to na podstawie odpowiedniego zgłoszenia.
10-07-2020 23:43
11-07-2020 20:19
bodziomach, proszę daj znać, kiedy dokładnie pojawia się taki komunikat.
Czy próbowałeś czyścić aplikację w telefonie lub pliki cookie, historię w przeglądarce?
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |