24-07-2020 02:16 | Edytowano: 24-07-2020 02:17
Witam
Moj problem polega na tym iz nie otrzymuje zadnych sms do autoryzacji przelewu mieszkam za granica wczesniej wszystko bylo wporzadku walcze juz 3 dzien w zwiazku iz mieszkam w USA czasy dostepu do czatu i rozmowy z konsultantem sa mi ograniczone potrzebuje jak najsjzybciej dostepu do przelewow nr reklamacji 017735/072020 dostalem wiadomosc ze informacja na temat mojego zgloszenia znajduje sie w mojej skrzynce Reklamacje / i zgloszenia (jakis nonsens) jak mozna wysylac tam wiadomosc w zwiazku z ta reklamacja skoro aby tam wejsc trzeba potwierdzic swoja tozsamosc a niby jak mam to zrobic jak nie dostaje sms z kodami ?? no troche jestem z bulwersowany ta sytuacja w mojej sieci telefonicznej powiedzieli ze wszystko jest w porzadku nie mam zadnej blokady z Banku mowia ze sms wychodza wiec gdzie one sa?? nie moge sobie pozwolic na dluzszy przestoj aby nie moc wykonywac przelewow .
24-07-2020 20:52
Bardzo bym chciała pomóc, ale przez Społeczność nie mam możliwości sprawdzenia Twojej reklamacji. Możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią. Sprawdzimy czy jest już odpowiedź i ją wówczas odczytamy. Numer naszej infolinii, to +48 32 357 00 69.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |