24-07-2020 02:16 | Edytowano: 24-07-2020 02:17
Witam
Moj problem polega na tym iz nie otrzymuje zadnych sms do autoryzacji przelewu mieszkam za granica wczesniej wszystko bylo wporzadku walcze juz 3 dzien w zwiazku iz mieszkam w USA czasy dostepu do czatu i rozmowy z konsultantem sa mi ograniczone potrzebuje jak najsjzybciej dostepu do przelewow nr reklamacji 017735/072020 dostalem wiadomosc ze informacja na temat mojego zgloszenia znajduje sie w mojej skrzynce Reklamacje / i zgloszenia (jakis nonsens) jak mozna wysylac tam wiadomosc w zwiazku z ta reklamacja skoro aby tam wejsc trzeba potwierdzic swoja tozsamosc a niby jak mam to zrobic jak nie dostaje sms z kodami ?? no troche jestem z bulwersowany ta sytuacja w mojej sieci telefonicznej powiedzieli ze wszystko jest w porzadku nie mam zadnej blokady z Banku mowia ze sms wychodza wiec gdzie one sa?? nie moge sobie pozwolic na dluzszy przestoj aby nie moc wykonywac przelewow .
24-07-2020 20:52
Bardzo bym chciała pomóc, ale przez Społeczność nie mam możliwości sprawdzenia Twojej reklamacji. Możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią. Sprawdzimy czy jest już odpowiedź i ją wówczas odczytamy. Numer naszej infolinii, to +48 32 357 00 69.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |