24-07-2020 02:16 | Edytowano: 24-07-2020 02:17
Witam
Moj problem polega na tym iz nie otrzymuje zadnych sms do autoryzacji przelewu mieszkam za granica wczesniej wszystko bylo wporzadku walcze juz 3 dzien w zwiazku iz mieszkam w USA czasy dostepu do czatu i rozmowy z konsultantem sa mi ograniczone potrzebuje jak najsjzybciej dostepu do przelewow nr reklamacji 017735/072020 dostalem wiadomosc ze informacja na temat mojego zgloszenia znajduje sie w mojej skrzynce Reklamacje / i zgloszenia (jakis nonsens) jak mozna wysylac tam wiadomosc w zwiazku z ta reklamacja skoro aby tam wejsc trzeba potwierdzic swoja tozsamosc a niby jak mam to zrobic jak nie dostaje sms z kodami ?? no troche jestem z bulwersowany ta sytuacja w mojej sieci telefonicznej powiedzieli ze wszystko jest w porzadku nie mam zadnej blokady z Banku mowia ze sms wychodza wiec gdzie one sa?? nie moge sobie pozwolic na dluzszy przestoj aby nie moc wykonywac przelewow .
24-07-2020 20:52
Bardzo bym chciała pomóc, ale przez Społeczność nie mam możliwości sprawdzenia Twojej reklamacji. Możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią. Sprawdzimy czy jest już odpowiedź i ją wówczas odczytamy. Numer naszej infolinii, to +48 32 357 00 69.
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |