02-07-2019 09:05
Też jestem tego zdania,że pora już zmienić bank.
02-07-2019 13:35
Jeśli co drugi klient zechce wypłacić w tym samym czasie własne pieniądze to też bank nie da rady?
Czas się zebrać i zrobić stress test.
Może jakaś konkretna kara dla banku by trochę zmieniła podejście do tematu...
02-07-2019 15:41
dobry pomysł, może wtedy wnioski były szybko naprawione, ludzie chcą złożyć wnioski w pierwszych dniach żeby szybko dostać pieniądze, może po to by mieć na zakup książek, ale Bank ING ma to gdzieś i tylko dał komunikat proszę złożyć wniosek później, kpina
02-07-2019 18:26
02-07-2019 21:17
Mam już dość,złożyłem na stronie zus.
02-07-2019 21:18
Czekaj na odpowiedż do sierpnia,tak działa ING
02-07-2019 21:21
02-07-2019 22:34
Zamiast lwa w logo.....powinien być osioł...albo małpa
03-07-2019 00:08
"Nie udało się pobrać danych". Bez zmian od 1 lipca, obojętnie o jakiej godzinie nie próbuję.
03-07-2019 06:34
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |