08-06-2020 21:43
Dodałam pełnomocnika do konta.
Pełnomocnik posiadał kiedyś założone konto firmowe i miał do niego dostęp przez bankowość internetową.
Przy logowaniu loginem do konta firmowego nie widać mojego konta do którego nadałam pełnomocnictwo.
Jak dodać dostęp do bankowości internetowej pełnomocnikowi do mojego konta?
09-06-2020 21:46
Pełnomocnik pod firmowym loginem nie zobaczy produktów, do których jest upoważniony. W tej sytuacji powinien przyjść do naszego oddziału. na miejscu wydamy mu dane do logowania się do swojej bankowości.
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
30-04-2024Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |