08-06-2020 21:43
Dodałam pełnomocnika do konta.
Pełnomocnik posiadał kiedyś założone konto firmowe i miał do niego dostęp przez bankowość internetową.
Przy logowaniu loginem do konta firmowego nie widać mojego konta do którego nadałam pełnomocnictwo.
Jak dodać dostęp do bankowości internetowej pełnomocnikowi do mojego konta?
09-06-2020 21:46
Pełnomocnik pod firmowym loginem nie zobaczy produktów, do których jest upoważniony. W tej sytuacji powinien przyjść do naszego oddziału. na miejscu wydamy mu dane do logowania się do swojej bankowości.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |