28-05-2019 14:03
Dostałem zaproszenie do akcji "Moje rabaty". Wygenerowałem kody.
Jestem zainteresowany ofertą Philipsa - chciałbym kupić żelazko. Niestety żadne standardowe żelazko nie jest dostępne.
Czy ING ma wiedzę, czy produkty są uzupełniane, czy możecie wpłynąć na partnera akcji, żeby asortyment uzupełnił?
Jeśli nie, to taka akcja wywołuje negatywne odczucia odnośnie marek ING i Philips, zamiast pozytywnych, co zapewne miało być celem akcji...
29-05-2019 10:24
Philips cyklicznie udostępnia pulę urządzeń do kupienia. Jeśli ilość sprzętu, który chcesz kupić wyczerpała się, musisz poczekać na jego uzupełnienie.
17-06-2019 11:02
17-06-2019 23:45
Przykro mi, że nie doczekałeś się dostawy wybranych żelazek firmy Philips Przekazaliśmy im Twoją sugestię dotyczącą częstotliwości uzupełniania stanów magazynowych. Mam nadzieję, że w przyszłości uda Ci się skorzystać z ich oferty za pośrednictwem "Moich rabatów".
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |