Odpowiedz

Moje faktury

Witam,

czy Moje faktury są obsługiwane wyłącznie w starej wersji systemu? W nowej nie mogę ich znaleźć

 

pozdr

Odpowiedz
0 Lajków
loonatik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
22-12-2016
Wiadomość 1 z 7 (10 694 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Nie udostepniliśmy jeszcze tej funkcji w nowy systemie Moje ING. Obecnie możesz z niej korzystać tylko przez ING BankOnLine.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (10 653 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Co dalej z usłgą "Moje Faktury", ponieważ 20 marca wyłączacie starą wersje ING BankOnLine.
Czy zostanie przeniona do nowej wersji ?

Odpowiedz
0 Lajków
wojkul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-03-2017
Wiadomość 3 z 7 (9 963 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

20 marca wyłączymy jedynie możliwość bezpośredniego logowania się do usługi ING BankOnLine. Po zalogowaniu się do MojegoING nadal będzie opcja przejścia do poprzedniej wersji. Usługa Moje Faktury będzie przeniesiona w późniejszym terminie - trudno mi odpowiedzieć kiedy.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (9 933 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Usługa Moje Faktury nie działa. Przyszła do mnie wiadomość z linkiem i przekierowuje mnie z powrotem na stronę główną.

Czy usługa została całkowicie wyłączona, nawet nie wiem jak tą usługę unieważnić.

Odpowiedz
0 Lajków
wojkul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-03-2017
Wiadomość 5 z 7 (9 196 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Dostęp do usługi Moje faktury masz nadal w ING BankOnLine. Po zalogowaniu do Mojego ING w lewym dolnym rogu ekranu wybierz "poprzednia wersja systemu". Następnie wejdź proszę do zakładki "przelewy" i "Moje faktury". Tam masz dostęp do opcji związanych z tą usługą. W części lista akceptacji możesz wycofać wyrażone zgody.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 6 z 7 (9 138 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Dziękuję, nie pomyślałem, żeby przejść do starej wersji. Link w wiadomościach mnie zmylił.
Odpowiedz
0 Lajków
wojkul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-03-2017
Wiadomość 7 z 7 (9 034 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy