Odpowiedz

Moje ING dla przedsiębiorców

Chyba temat trochę ucichł. Wiadomo, że w tym roku z nowego systemu transakcyjnego będą mogli korzystac również przedsiębiorcy. Ale są już jakieś bliższe informacje w tym temacie? Może jakieś testy? Cokolwiek oprócz informacji, że w tym roku?Emotikon: Mrugający

 

Pozdrawiam,

Grzegorz

Odpowiedz
0 Lajków
Grzegorz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
18-12-2015
Wiadomość 1 z 4 (7 093 wyświetleń)

Re.: Moje ING dla przedsiębiorców

Obecnie nie możemy jeszcze potwierdzić terminu wprowadzenia nowej bankowości dla klientów firmowych. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 072 wyświetleń)

Re.: Moje ING dla przedsiębiorców

Pozwolę sobie podpiąć artykuł z bloga, w którym jest napisane (pokazane w postaci grafiki), że Moje ING dla przedsiębiorców planowane jest na IV kwartał tego roku Emotikon: Szczęśliwy I tego się trzymajmy. https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Blog/Moje-ING-mobile-nowa-bankowość-mobilna-Sprawdź-co-już-jest-i-j...

Grzegorz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
18-12-2015
Wiadomość 3 z 4 (6 531 wyświetleń)

Re.: Moje ING dla przedsiębiorców

Planujemy udostępnić Moje ING przedsiębiorcom w tym roku. Jednak nie możemy wskazać jeszcze dokładnej daty.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 528 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy