Odpowiedz

Moduł makler - niedziałające funkje

Dzień dobry,

 

Od kilku dni w module makler nie da się wyświetlać wykresów historycznych dla spółek. 

Wchodzę w moduł makler -> Rynek -> Notowania -> Ulubione, klikam w nazwę spółki (instrumentu finansowego), rozwija się wykres, zmieniam okres na Historyczny, Zakres domyślny ustawiony na 3 miesiące bądź jakakolwiek zmiana zakresu nie powoduje wyświetlenia wykresu dla zdefiniowanego zakresu historycznego.

 

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
michall
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
26-01-2018
Wiadomość 1 z 5 (8 003 wyświetleń)

Re: Moduł makler - niedziałające funkje

Sytuacja jest nam znana. Pracujemy nad przywróceniem prawidłowego działania tej funkcji. Przepraszamy za niedogodności.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (7 934 wyświetleń)

Re: Moduł makler - niedziałające funkje

Widzę że już działa, dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
michall
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
26-01-2018
Wiadomość 3 z 5 (7 872 wyświetleń)

Re: Moduł makler - niedziałające funkje

Dzień dobry,

wielokrotnie w panelu Makler pojawia się błąd:

Nie udało się pobrać danych.

Uniemożliwia on jakiekolwiek korzystanie z operacji maklerskich. 

Odpowiedz
0 Lajków
mmw
mmw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-04-2020
Wiadomość 4 z 5 (5 155 wyświetleń)

Re: Moduł makler - niedziałające funkje

Taki komunikat może się pojawić w kilku sytuacjach. Zazwyczaj jest to związane z technicznymi problemami przeglądarki. W większości przypadków wystarcza wyczyszczenie plików cookie lub zmiana przeglądarki. Może to też dotyczyć błędów z prawidłowych zaczytaniem danych. Jeżeli pojawi się taki kłopot ponownie i zmiana przeglądarki nie pomoże, to skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (5 101 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Proszę też pomyśleć o „prostej spółce akcyjnej”

Dzięki serdeczne!

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy