14-04-2020 00:53
14-04-2020 20:26
@renat w opisanej sytuacji mamy dla Ciebie tylko jedno rozwiązanie. Zadzwoń do nas na infolinię pod numer +48 32 357 00 69 i zamów kopię umowy o bankowość internetową. Wyślemy ją na posiadany adres korespondencyjny. Wydanie kopii jest jednak płatne, w wysokości 10 zł za stronę A4 (nie więcej niż 100 zł ).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |