Odpowiedz

Makler ING wyświetlanie strony

Witam, chciałbym zasugerować, że wyświetlanie się modułu maklera mogło by być rozszerzone do całej szerokości przeglądarki i każde elementy mogły by się układać jeden obok drugiego, taka sytuacja się pojawia na mniejszych szerokościach i automatycznie strona układa wszystkie panele użytkownika. Właśnie po zobaczeniu zachowania na mniejszych szerokościach uważam, że uwolnienie tej szerokości na większe pole nie powinna być wielkim problemem, a przyniesie spore pole do ułożenia sobie większej ilości informacji. Osobiście około 30 osób, które znam widziało by to rozwiązanie na spory plus i myślę, że poleciło by kolejnym osobą ten moduł maklera.

 

Jest szansa, że ta wiadomość zostanie przekazana do działu technicznego? 

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
gacekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
26-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 756 wyświetleń)

Re: Makler ING wyświetlanie strony

Witaj,

 

dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. Każdy głos jest dla nas ważny. Na podstawie takich wiadomości możemy zmieniać i udoskonalać system. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 749 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy